-
Najlepsze turbo upgrade do Subaru
Cena:5100zł brutto
Odczyt na żywo z czujników, przełączników, przekaźników (77 kanałów analogowych i 55 cyfrowych w zależności od sterownika). Maksymalna częstotliwość odświerzania - 20 ms.
Widać minimalne, aktualne i maksymalne wartości, wybór odczytu, możliwość pauzy.
Z listy sygnałów analogowych można wybrać cztery okna wykresów (na żywo), auto skalowanie, pokazanie minimium i maksimum wartości, istnieje możliwość wyświetlenia na jednym wykresie kilku przebiegów jednocześnie, także ustawienia odświeżania od 200 ms do 1 min, zoom... Są to tylko niektóre z wielu ciekawych funkcji tego programu.
Data Loggin (Nagrywanie)
Możliwość analizy na żywo oraz nagrania odczytów stanowią nieoceniony atut diagnostyczny.
WRX 2002
- Temperatura płynu chłodzącego
- Korekcja powietrze/paliwo
- Korekcja powietrze paliwo wyuczona
- Ciśnienie bezwzględne doładowania
- Prędkość obrotowa
- Prędkość pojazdu
- Kąt wyprzedzenia zapłonu
- Temperatura powietrza (dolot)
- Masa powietrza
- Otwarcie przepustnicy
- Tylny czujnik O2
- Napięcie baterii
- Napięcie przepływomierza
- Napięcie przepustnicy
- Czas wtrysku
- Korekcja spalania stukowego
- Ciśnienie atmosferyczne
- Poziom paliwa
- Cykl pracy zaworu turbiny
- Cykl pracy CPC
- Położenie zaworu tumble lewy
- Położenie zaworu tumble prawy
- Położenie wałka rozrządu
Mamy również dostęp do odczytów cyfrowych:
- AT Vehicle ID
- Test Mode Connector
- Neutral Position Switch
- Idle Switch
- Ignition Switch
- Power Steering Switch
- Air Conditioning Switch
- Starter Switch
- Rear O2 Rich Signal
- Knock Signal
- Crank Position Sensor
- Cam Position Sensor
- Defogger Switch
- łlower Switch
- Interior Light Switch
- Air-Con Compressor Signal
- Radiator Fan Relay 1
- Radiator Fan Relay 2
- TGV Output
- TGV Drive
- Torque Control Signal 1
- Torque Control Signal 2
- Torque Permission Signal
Diagnostyka
Delta Dash pozwala na odczyt wszystkich kodów błędów OBD oraz fabrycznych Subaru. Do 88 kodów dla starszych modeli i aż 268 dla nowszych, posiadających pełny opis. Mamy podział pamięci kodów na bieżące i pojawiające się wcześniej czyli historię.
Po usunięciu usterki wystarczy nacisnąć ECU Reset w celu wymazania błędów z pamięci sterownika.
Doskonałą funkcją diagnostyczną okazuje się być funkcja plot. Na jednym wykresie mamy możliwość przedstawienia nagranych wcześniej wartości np. oś X - obr/min, Y - ciśnienie doładowania, rysuje nam się dokładna krzywa doładowania.
Zmiana ustawień w czasie pracy silnika
Możliwość zmiany wolnych obrotów oraz zmniejszenia kąta wyprzedzenia zapłonu w czasie rzeczywistym, w niektórych przypadkach zdaje się być zbawienna.