-
Najlepsze turbo upgrade do Subaru
Cena:5100zł brutto
IMPREZA 700
Specyfikacja: | |
---|---|
Rok produkcji: | 1997 |
Model: | 5465 |
Silnik: | 2,4 |
Skrzynia biegów: | 5 lub 6 |
Max. moc na kole zamachowym: | 630 kM @ 7580 obr/min paliwo 100 Shell / w toku... |
Max. moment na kole zamachowym: | 600 Nm @ 6215 obr/min paliwo 100 Shell/na dniach się zmieni...:) |
Modyfikacje: |
W TOKU :) Projekt rozwojowy na rok 2009, 630kM na dziś, docelowo 680 kM. Stage hardcore Grintop & Maptek
|
Projekt bazowy GT 700 TRack day
Niepozorny GT
Wnętrze klatka custom , niezbędne wskaźniki EGT,temperatura oleju,ciśn. oleju, dwa fotele .Długi lewarek skrzyni 6-biegowej STI . |
Silnik 2,35 litra z hybrydową turbosprężarką GT35 po dotarciu , przeszedł pierwsze próby drogowe i hamowanie. |
Nowy przedni intercooler jak i modyfikacje głowicy i wałki zostały sprawdzone. Wałki 298 stp współpracujące z zmiennymi fazami dają bardzo dobry wynik silnik buduje moc do 8000 obr/min bez spadku. Na 8100 obr/min jest ustawiony ogranicznik.Silnik zostanie ostatecznie zestrojony do 8800 obr/min ze względu na wagę układu korbowego nie wyżej. |
Strojenie ze względu na zupełnie oryginalną skrzynię biegów STI odbyło się bez próby wykrzesania maksymalnego momentu obrotowego.
Turbo Garret GT35 zmodyfikowana w celu zwiększenia mocy maksymalnej aby nadmuchać 700KM pracuje w okolicy 2,2 bara. Teraz na poziomie 630 KM przy 1,9 bara i na shellu 100. To i tak starcza aby GT o dźwięku z piekła rodem była jak narkotyk...