Tu jesteś: Strona Główna  Projekty  IMPREZA 700
facebook icon

IMPREZA 700



Specyfikacja:
Rok produkcji: 1997
Model: 5465
Silnik: 2,4
Skrzynia biegów: 5 lub 6
Max. moc na kole zamachowym: 630 kM @ 7580 obr/min paliwo 100 Shell / w toku...
Max. moment na kole zamachowym: 600 Nm @ 6215 obr/min paliwo 100 Shell/na dniach się zmieni...:)
Modyfikacje:

impreza gt 700

W TOKU :) Projekt rozwojowy na rok 2009, 630kM na dziś, docelowo 680 kM.

Stage hardcore Grintop & Maptek 

  • custom silnik oparty na zamkniętym bloku 2,2 litra
  • custom wałki 295 stp pracujące z system zmiennym faz
  • custom obróbka głowic
  • custom turbo GT35 hybrid
  • custom układ paliwowy
  • custom układ intercoolera
  • custom układ chłodzenia i wiele innych modyfikacji
  • Oryginalny sterownik STi 2003

 

 

       Projekt bazowy  GT 700 TRack day

 

Niepozorny GT

 

 Wnętrze klatka custom , niezbędne wskaźniki EGT,temperatura oleju,ciśn. oleju, dwa fotele .Długi lewarek skrzyni 6-biegowej  STI .

 

 

 

 

  

 

                                                           

 

  

 

 

 

 

 

 


 

 

 Silnik 2,35 litra z hybrydową turbosprężarką GT35  po dotarciu , przeszedł pierwsze próby drogowe

i hamowanie.


 

 

 

 

 

 Nowy przedni intercooler jak i modyfikacje głowicy i wałki zostały sprawdzone. Wałki 298 stp  współpracujące z zmiennymi fazami dają bardzo dobry wynik silnik buduje moc do 8000 obr/min bez spadku. Na 8100 obr/min jest ustawiony ogranicznik.Silnik zostanie ostatecznie zestrojony do 8800 obr/min ze względu na wagę układu korbowego nie wyżej.

 

 

  Strojenie ze względu na zupełnie oryginalną  skrzynię biegów STI odbyło się bez próby wykrzesania maksymalnego momentu obrotowego.

 

 

 

 

Turbo Garret GT35 zmodyfikowana w  celu zwiększenia mocy maksymalnej aby nadmuchać 700KM pracuje w okolicy 2,2 bara. Teraz na poziomie 630 KM przy 1,9 bara i na shellu 100.  To i tak  starcza aby GT o dźwięku z piekła rodem była  jak narkotyk...



connection error