Przeskocz do menu
Przeskocz do zawartości
Maptek - pwrót do strony głównej
Poleć znajomemu
Wersja do druku
Home
Oferta
Nowości
Projekty
Ciekawostki techniczne
Prasa o nas
Kontakt
test
Sterowniki silnika ECU
Syvecs ECU
Strojenie
Strojenie w Warszawie
Strojenie grupowe
Subaru
Subaru NA 2.0 ECU HITACHI
Subaru BRZ
Funkcje RACEROM Ecutek
Diagnostyka
Forester 2.0 DIT 2014-2017MY
Levorg 16 DIT
Impreza MY92-98
Impreza STI sedan 2015
ProECU Ecutek -narzędzia
Impreza GT MY99/00
Impreza WRX 20 MY01-05
Impreza WRX 25 MY05-07
Impreza WRX 25 MY08-13
Impreza WRX STI 20 MY01-05
Impreza WRX STI 25 MY05-07
Impreza WRX STI 08-13MY
Impreza Diesel 2.0 D MY08-13
Forester 20l MY 99-05
Forester 25l XT
Forester Diesel 2.0 D
Legacy H6 3.0 i 3.6l
Legacy i Outback Diesel 2.0 D
Tribeca H6 3.0l i 3.6l
CZĘŚCI
Wklad miski oleju
Zawieszenia
Układ chłodzenia
Chłodzenie cooling aero STI 08-14MY
Zegary
Części używane
Kontrola doładowania
Układ dolotowy
Owijanie kolektorow wydechowych
Cosworth części
Silnik
Intercoolery
Chłodnica oleju
Hamulce
Turbosprężarki
DCCD
Sprzęgła
Układ paliwowy
Układ wydechowy
Ssaki oleju do EJ25
Najlepsze turbo upgrade do Subaru
Cena:
5100zł brutto
Tu jesteś:
MAPTEK
Prasa o nas
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'a
Flash
GT o nas
EVO X gt350 w listopadowym WRC
Artykuły 1 do 2 z 2:
1