facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

    Proponujemy optymalizację wolnossących silników subaru 3.0 H6

    Głównym celem było poprawienie krzywej momentu obrotowego, zwiększenie mocy, zmniejszenie zużycia paliwa oraz poprawienie reakcji na pedał gazu.

    Wiele prób i testów zostało dokonanych przy zmiennych fazach rozrządu. Producent, aby spełnić rygorystyczne normy emisji spalin nie ustawia ich pod kątem nas interesującym. Dzięki zdobytej na ten temat wiedzy poprawiamy zarówno dolny jak i środkowy zakres obrotów. Wpływa to również na uzyskanie niższego zużycia paliwa. W zależności od silnika i stylu jazdy są to oszczędności od 0,5 do 2,5 litra na 100km/h

    Zapłon.
    Analizując liczne nagrania pochodzące z różnych modeli H6 z wielu roczników, zaobserwowaliśmy cechy wspólne, polegające na nie wykorzystaniu maksymalnego potencjału zapłonu. Indywidualne dostrojenie wszystkich zakresów pracy silnika pozwala na zwiększenie sprawności i stabilną, bezpieczniejszą pracę jednostki przy każdym przyspieszeniu.

    Paliwo.
    Mapy paliwa zostały przez nas opracowane pod kątem większej mocy w górnym zakresie obrotów i niższego zużycia paliwa.

    Zaobserwowane różnice w spalaniu:

    • 3.0L Legacy 6MT MY06 - miasto: około 1l mniej , na trasie średnio 0,7 l mniejsze zużycie paliwa.
    • Outback SI Drive Tiptronic MY07 - miasto: 1,5 l mniej , trasa 1 l mniej.
    • Outback SI Drive Tiptronic MY08 - zaobserwowane średnie zużycie paliwa spadło z 15,8 do 13,8 l/100 km.

    Płynność jazdy. Mapy takie jak ograniczniki obrotów, czy mapy odpowiedzialne za hamowanie silnikiem również zostały przetestowane, tak aby zapewnić maksymalną płynność funkcjonowania.

    Pamiętać należy, że każdy samochód jest strojony z osobna.

    Zyski mocy od 15 do 25KM i 20-35Nm w zależności od sprawności silnika i przeprowadzonych modyfikacji.

    Zestaw 1 +15-20kM / +20-25Nm

    • wkładka filtra powietrza Cosworth
    • przeprogramowanie sterownika pod paliwo 98 oktanów.

    Efekty:
    Pełniejsza i wyższa krzywa momentu obrotowego, stabilne osiągi, większa sprawność jednostki, wzrost mocy o około 15-20 KM i momentu obrotowego o ok. 20-25Nm.

    Cena: 3416 zł (2800 zł netto)

    Zestaw 2 +25kM / +25-30Nm

    • wkładka filtra powietrza Cosworth
    • kompletny układ wydechowy
    • przeprogramowanie sterownika pod paliwo 98 oktanów.