facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

    tuning na odległość diagnostyka subaru mitsubishi

     

    Zestaw ProECU można stosować do programowania, diagnostyki i rejestracji danych
    (np. nagrania parametrów pracy silnika) wielu marek samochodów.
    Jednakże najbardziej imponującą cechą zestawu jest umożliwienie "Tuner'om" zdalnego
    strojenia pojazdów klientów. Kiedy konieczne jest dostrojenie, użytkownik wykonuje nagrania
    parametrów / data log i wysyła je w celu udzielenia pomocy i do wglądu wykonującemu
    modyfikacje. Odpowiednio zmodyfikowane pliki ROM dostarcza się z powrotem przez Internet
    właścicielowi pojazdu, których on sam używa do programowania samochodu.


    Diagnostyka i nagrania parametrów pracy (Data Logging)

    Zestaw ProECU zawiera narzędzia diagnostyczne dla Subaru i Nissana GTR.
    (do tej pory znane jako Delta Dash)

    Subaru Diagnostic Tools

    Służy do diagnostyki i wykonywania nagrań parametrów pracy silnika pobierając dane
    o wiele szybciej w stosunku do standardowych urządzeń jak np. Subaru Select Monitor.
    Wykorzystując moc komputerów z Windows czyni je to bardziej efektywnym.

    Jest to potężne narzędzie umożliwiające wyświetlanie tak wielu parametrów analogowych lub
    cyfrowych ile ECU jest gotowe dostarczyć i ile masz miejsce na ekranie.
    Pozwala ono również na przeprowadzanie drogowych testów mocy / ON-ROAD DYNO TEST,
    przełączanie map, tuning użytkownika i inne funkcje.

    Subaru Diagnostic Tools

    zawiera m.in:
    Immobiliser Functions (funkcje immobilizera)
    In Car Dashboard (funkcje dodatkowych zegarów)
    Live Data Capture (Logging) (nagrania parametrów)
    View Data Capture logs (podgląd nagrań)
    Adjust Data Capture
    Adjust Ignition Retard (ustawianie opóźnienia zapłonu)
    Road Dyno (drogowy test mocy)
    Diagnostic Trouble Code (DTC) (odczyt kodów błędów)

    Obsługa DPF (pełna obsługa funkcji filtrów DPF w modelach od 2010r.)

    Nissan GTR Diagnostic Tools
    zawiera m.in:
    Clutch Pressure Adjustments (regulacja ciśnienia sprzęgła)
    Clutch Touch Points Adjustments (reg. punktów styku sprzęgła)
    Temperate and Warning History read/clear (odczyt/kasowanie ostrzeżeń)
    Gearbox Learning ("nauczanie skrzyni")
    Steering wheel sensor calibration (kalibracja czujnika skrętu kierownicy)
    Idle Learning (nauczanie biegu jałowego)
    Power Balance (balans mocy)
    Diagnostic Trouble Code (DTC) for various modules (kody błędów)
    Brake Sensor calibration (kalibracja czujników hamowania)
    Tyre Pressure Sensor registration (rejestracja czujników ciś. w oponach)


    Zestaw ProECU obsługuje sterowniki samochodów:

    -Subaru od 2004r. i nowsze z silnikami turbodoładowanymi z elektroniczną przepustnicą (ETC)
    -Subaru od 2007r. i nowsze wyposażone w silniki Boxer-diesel
    -Subaru BRZ
    -Mitsubishi od 2008r. i nowsze EVO X
    -Mitsubishi od 2005r. i nowsze Colt CZT lub Ralliart
    -Smart od 2005r. i nowsze ForFour Brabus
    -Mazda od 2005r. i nowsze MX5/Miata/Eunos 3rd Generation (NC) silniki benzynowe 1.8 i 2.0 L.
    -Mazda od 2005r. i nowsze 3MPS, 6MPS, CX-7, 8MPV, Axela, MazdaSpeed z turbodoładowanymi
    silnikami MZR 2.3 L.
    -Mazda Diesel
    -Nissan GTR R35 Posiada również możliwość programowania modułu kontrolnego skrzyni biegów
    -Nissan Juke DiG-T
    -Toyota FT-86/Scion FR-S
    -Great Wall Steed/Wingle

    w opracowaniu jest wersja dla:
    -Isuzu Rodeo/D-Max


    ProECU nie obsługuje:

    Samochodów Subaru wymagających dodatkowych urządzeń niezbędnych przy programowaniu.
    Do tej grupy należą pojazdy z roczników 1999-2003 oraz niektóre japońskie wersje (JDM) do 2007 roku
    z mechanicznie kontrolowanymi przepustnicami.

    Samochodów Mitsubishi wymagających dodatkowych urządzeń niezbędnych przy programowaniu.
    Do tej grupy należą modele EVO w wersjach 5-9 i ich pochodne oraz inne wyposażone w silniki Diesel
    wymagające bardziej kompleksowych rozwiązań przy programowaniu.


    Programowanie sterownika ECU

    Do programowania sterownika/ECU niezbędne jest wgranie do niego licencji "flash", która dostarczana
    jest wraz z plikami ROM przez wybranego tunera EcuTek Master (w Polsce firma Maptek).
    Odbywa się to jednorazowo przy okazji pierwszego programowania.
    ProECU może obsługiwać bez ograniczeń dowolną ilość sterowników zawierających już w/w licencje.
    Możesz dzielić się swoim sprzętem ze znajomymi - dzięki temu nie ma konieczności zakupu zestawu
    dla każdego samochodu osobno.


    Tuning support / wsparcie

    Jako producent, EcuTek bezpośrednio nie obsługuje klientów detalicznych - odbywa się to za
    pośrednictwem naszej sieci tunerów Master. Wszystkie pliki ROM, strojenie i pytania techniczne
    są obsługiwane przez wybranego EcuTek Master tunera. (np.MapTek)
    EcuTek Master tuner przedstawia dokładny zakres usług oferowanych klientowi. W zakresie jego
    obowiązków jest pomoc wrazie jakichkolwiek problemów z instalacją oprogramowania, dostarczenie
    odpowiedniego pliku ROM. Pomoc w zakresie samego programowania i sprawdzenie efektów modyfikacji
    poprzez weryfikację nagrań parametrów pracy wykonanych przez użytkownika pojazdu w trakcie
    testów drogowych.


    Inne możliwości

    Producenci i sprzedawcy podzespołów takich jak np. turbosprężarki, kompresory, intercoolery i układy
    wydechowe i innych powinni wiedzieć, że zestaw ProECU jest idealnym narzędziem mogącym pomóc
    ich klientom osiągnąć maksymalną wydajność i efektywność części zainstalowanych w samochodach.
    Mogą oni dostarczać zestaw wraz z częściami, dzięki czemu klient miałby możliwość wykonania ich
    kalibracji w oprogramowaniu i perfekcyjnego zestrojenia nowych podzespołów z silnikiem.

    Możliwe jest również wypożyczanie lub wynajmowanie zestawów ProECU do programowania,
    diagnostyki i wykonywania nagrań / log'ów. Należy mieć na uwadze, że klient wtedy doceni zalety tego
    urządzenia i zechce je zakupić!