facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

     

      Silnik 1,6 DIT to pierwszy  turbodoładowany silnik Subaru  z bezpośrednim wtryskiem , spełniający normy emisji spalin  euro 6b. Silnik charakteryzuje się wysokim stp.sprężania 11,0;1 nisko położona turbosprężarką,  o małej wydajności ( bardzo reaktywna turbosprężarka), z górną wydajną chłodnicą doładowania (rozmiar  ten  sam co przy mocniejszym silniku 2,0 DIT).  Skrzynia bezstopniowa Subaru CVT o potencjale 350Nm jest mniejszą kuzynką skrzyni zastosowanej przy 2.0 DIT. Producent deklaruje moc 170 kM 4800-5600 obr/min i moment obrotowy 250 Nm w zakresie 1800-4800 obr/min.

      Silnik na hamowni podwoziowej jest bardzo wrażliwy na każdą zmianę warunków i bardzo ciężko wykonać poprawny pomiar. To co na drodze niezależnie od ilości przyspieszeń jest stabilne, na hamowni  z ciut wyżej wysterowanym  doładowaniem stanowi już problem i moc  spada, niestety panujące tam warunki pracy są inne . ECU wykrywa spalanie stukowe redukuje zapłon zwiększa dawkę i zmniejsza doładowanie, przyczynia się do tego  wysoki stp .sprężania, zastosowane TGV, kształt komory spalania wraz z bardzo agresywną kontrola stuków , co jest oczywiście   dobre bo chroni nam silnik, ale z drugiej strony dla tych co usilnie szukają papierowych cyferek mniej satysfakcjonujące.   



     

     

    Zestaw 1195-205KM / 290-300Nm paliwo 98

     

    Indywidualny remap, który miał poprawić osiągi będąc zarazem  bardzo bezpiecznym dla silnika i skrzyni, utrzymany Mo moment obrotowy w okolicy do 300Nm jest bezpieczny dla skrzyni.  Stroimy na paliwie 98 oktan na życzenie na 95 oktan.   

    Zalecamy  olej 15W50 na lato , zima 10W40 

    Zmiana oleju w skrzyni co 60 000 km.

     

    Cena 3300 netto

     

     

    Zestaw 2220-225KM / 305-315Nm paliwo 98

     

    W stage 2 dochodzi modyfikacja przedniej części układy wydechowego J pipe z sportowym katalizatorem.Moment obrotowy nie rośnie za dużo z racji bezpieczeństwa  skrzyni, ale 20 KM z dosyć szerokim zakresie i wypłaszczenie Mo od 4600-5800 obr/min bardzo  pozytywnie wpływa na przyspieszenie gdy CVT przerzuci nas w tryb maks. mocy.

    Wymagania olej 15W50 na lato , zima 10W40 

    Zmiana oleju w skrzyni co 60 000 km.

    Opcja zwiększenia chłodzenia skrzyni CVT na życzenie.

     Cena 5800 netto