-
Najlepsze turbo upgrade do Subaru
Cena:5100zł brutto
Oferujemy jedyny profesjonalnie opracowany i sprawdzony remap silników Subaru Diesli montowanych w Foresterze, Legacy, Legacy Outback i Imprezie. Wielomiesięczne testy, próby, mozolna praca nad znajdowaniem nowych map i rozumieniu ich powiązań zostały zakończone sukcesem.Dzięki wspólnej pracy z Ecutekiem jako pierwsi oferujemy remap diesli w Europie i nietylko! Przedstawiając nasze rozwiązania, poniżej zapraszam do lektury ciekawych informacji na temat silnika w dziale ciekawostki techniczne. Opracowaliśmy również modele MY10-11 spełniające euro 5 .
Zestaw 0 remap indywidualny
Opracowany według naszej filozofii " bezpieczne osiągi" remap oferuje przyrosty mocy na poziomie 25-30KM, a momentu obrotowego w zakresie 50-60Nm. Jest to według nas jedyna bezpieczna metoda modyfikacji diesla Subaru. Każdy silnik strojony jest indywidualnie w oparciu o parametry pracy. Sprawdzamy m.in. ciśnienie doładowania, czas wtrysku, sprawność intercooler i wiele innych ważnych parametrów. Bez odpowiednich narzędzi takich jak Delta Dash i wiedzy, doświadczenia nie jest się w stanie dokonać kontrolowanej bezpiecznej modyfikacji tego silnika, a tylko cyfrową improwizację.
Rys 1. Analiza wpływu ciś.doładowania na temperaturę ładunku.
Rys 2. Przykładowy pomiar ciśnienia paliwa w szynie głównej.
Rys 3. Wykres z hamowni Maha LPS 3000 , wersji silnikowej 2012MY mocno wysterowanej na 195KM i 420Nm. Uważamy 180KM i 400Nm za górne wartości i staramy się ich nie przekraczać podczas strojenia indywidualnego.
Cena indywidualnego remapu 2800 zł netto.
Legacy Outback dwie osoby na pokładzie, temperatura - 8C stp.
Legacy Outback 2011 |
SERIA |
Po modyfikacji |
0-100 km/h | 11,5 -11,7 s |
9,5 -9,7 s |
80-120 km/h(4bieg) | 8,6-8,7 s |
6,8-7,0 s |
80-120 km/h (5bieg) | 10,6-10,9s | 8,9s -9,2s |
80-140km/h (5 bieg) |
18,3-18,7s | 14,8-15,2s |
0-0-100 km/h100 km/h
Nasze podejście
-Bez pośpiechu, tak unikatowa jednostka wymaga sporo rozpoznania.
- Chcemy zaproponować remap, oparty na doświadczeniu, trwały, bezpieczny dający miarodajny stabilny wzrost osiągów.
-Po pierwsze dobrze rozpoznać modele, różnice i nauczyć się je diagnozować.
-Rozpoznawanie jak największej liczby parametrów pracy silnika, prace nad nowymi wersjami programu Delta Dash.
-Rozpoznawanie i zrozumie licznych map oraz zasad ich działania.
- Określenie maksymalnego wydatku elementów (wtryskiwacze, turbosprężarka),maksymalnych osiąganych temperatur pracy (powietrze doładowane, olej, woda), wartości granicznych pracy,
Wartość momentu obrotowego do przeniesienia przez sprzęgło, koło dwumasowe, skrzynię biegów.
Mijające pół roku to, półrocze naszych doświadczeń badawczo rozwojowych nad silnikiem i sterowaniem EE20 oraz dalsze prace nad rozpoznaniem map, więc proszę nie mylić naszych rozwiązań z jakimkolwiek modułem zewnętrznym czy chiptuningiem firmy X powstałym w przeciągu godziny na samochodzie klienta.
Sprawdzenie w praktyce, pomiary mocy, testy drogowe dystansowe to wszystko wymaga czasu.
UWAGA
Samochody strojone indywidualnie których części lub ich kompletacja różnią się od zestawów firmy Maptek nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW.
Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników jak i ich elementów typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach aż do 10%.