-
Najlepsze turbo upgrade do Subaru
Cena:5100zł brutto
STI w wersji z silnikiem 2,5 to doskonała baza do osiągnięcia bardzo elastycznego STI, zmieniony skok do 79 mm oraz średnica cylindra 100mm przypomina nam silniki jedynej oprócz Subaru firmy produkującej boksery :) Auto zaskoczyło nas ogromnym potencjałem momentu obrotowego. Niestety po zwymiarowaniu nowej turbiny okazało się, że nie odbiega ona od wcześniej stosowanych w STi i jej potencjał na całkowicie wolnym wydechu i dobrym paliwie to maksymalnie 335-340 kM... W związku z powyższym postanowiliśmy przebadać auto na hamowni i przygotować dla niego odpowiednie zestawy tuningowe. Strojenie nowego STI MY06 2,5 litra w specyfikacji stage 1 i pomiary na hamowni potwierdziły niezwykły potencjał silnika w kwestii uzyskania wysokiego momentu obrotowego - 530 Nm przy ciśnieniu nie przekraczającym 1,3 bara. Jest to wynik wysoce nas satysfakcjonujący.
Zestaw 0remap
Dla właścicieli STi posiadających już zmodyfikowany układ wydechowy i paliwowy, chcących zoptymalizować osiągi, powstały specyficzne mapy.
Dopracowane mapy zapłonu i paliwa w kombinacji z rozsądnym ciśnieniem doładowania (max. 1,3 bara) i lepszą dynamiką turbosprężarki (szybszą reakcją na pedał gazu) są doskonałym rozwiązaniem dla posiadaczy STI ze zmodyfikowanym układem wydechowym czy dolotowym. W czasie opracowywania map szczególną uwagę zwróciliśmy na wyeliminowanie zjawiska overboostu (przeładowania) oraz boostcreep'u (przeładowania na wysokich obrotach), pojawiającego się po wymianie układu wydechowego na przelotowy.
W cenę wliczone jest specjalistyczne badanie przepływomierza (100% skuteczność wykrycia błędnego działania), czyszczenie zaworu elektromagnetycznego turbosprężarki, modyfikacje mechaniczne eliminujące gwałtowne skoki ciśnienia, a także, jeśli istnieje taka potrzeba, wymiana restryktora. Uzyskiwana moc w zależności od przebiegu i typu układu wydechowego to 320-335 kM i 460-500 Nm momentu obrotowego.
Zestaw 1320 kM / 470 Nm
- 3"downpipe, środkowy katalizator i tłumik STI
- cichy tłumik końcowy Devil
- wydajniejsza pompa paliwa
- montaż części
- indywidualne strojenie
Cena: 7 250 zł netto
Zestaw 2330 kM / 480-490 Nm
- 2,75" układ wydechowy DEVIL
- wydajniejsza pompa paliwa
- montaż części
- indywidualne strojenie
Cena: 7 350 zł netto
Zestaw 3350-360 kM / 510 Nm
- 2,75" układ wydechowy DEVIL
- wydajniejsza pompa paliwa
- turbosprężarka wersja Maptek 360
- większe wtryskiwacze
- większy górny intercooler
- chłodnica oleju
- montaż części
- indywidualne strojenie
Cena: 24 800 zł netto
Zestaw 4370-380 kM / 530 Nm
- 3" układ wydechowy h&S
- intercooler z dolotem
- wydajniejsza pompa paliwa
- turbosprężarka wersja Maptek 380
- większe wtryskiwacze
- inne części
- chłodnica oleju
- montaż części
- indywidualne strojenie
Cena: 25800 zł netto
Zestaw 5420-475 kM / 550 -590 Nm
- 3" układ wydechowy
- intercooler
- wydajniejsza pompa paliwa
- turbosprężarka (do 450 kM)lub większe
- większe wtryskiwacze
- wałki, sprężynki ...
- szyny paliwowe
- chłodnica oleju
- kute tłoki i korbowody
- montaż części
- indywidualne strojenie
Cena: oparta o indywidualną kalkulację.
UWAGA: Dotyczy wszystkich zestawów mocy.
Samochody strojone indywidualnie, których części lub ich kompletacja różnią się od zestawów Maptek nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW.
Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe dla w pełni sprawnych silników jak i ich elementów typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu... . Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy dwoma identycznymi silnikami sięgającymi w niektórych przypadkach aż do 10%.
6-TłOCZKOWE HAMULCE AP RACING
6-tłoczkowe zestawy firmy AP Racing
W trzech rozmiarach 335 (felgi 17"), 355 mm (felgi18 ") i 362 mm( pod felgi 18 i 19")tarczy. Odpowiednio leżakowane rowkowane tarcze.
W zestawie również znajdują się wężyki hamulcowe w oplocie firmy Goodridge, dobry płyn hamulcowy DOT 5.5 , klocki Ferrodo DS 2500. Na tor, lub do wyczynu dobrym upgradem jest zmiana na klocki o innej charakterystyce.
Zestawy 335mm i 355 mm dostępne są w cenie 10 700 zł netto , wersja 362 mm 11 300 zł netto
Dostępny komplet w konfiguracji z lepszymi klockami to koszt dodatkowo 1 250 zł brutto. Zapraszamy w celu sprawdzenia czy wejdą pod dane felgii .
Cena: 10 070 zł netto
Zestawy chłodnic oleju
W celu ograniczenia maksymalnej temperatury oleju zalecamy montaż odpowiednio dobranej chłodnicy. Spadek maksymalnej temperatury oleju sięga 10-25ºC.Szczególnie polecamy przy silnikach EJ25 oraz większych przeróbkach.
W skład zestawu wchodzą:
- adapter,
- węże w oplocie,
- chłodnica
- do silników 2.0 (GT, WRX, STi) i mocy 170-500 PS: 1500 zł netto,
- do silników 2,5 (WRX, STi) i mocy rzędu 300 - 600 PS: 1650 zł netto
Cena: 1300-1350 zł netto
SPRZĘGŁO EXEDY RACING
Sprzęgło firmy Exedy z spiekowa tarczą , używane w N grupowych Subaru do 550Nm. Rekomendowane do 2,5 silników.
Cena: 2 800.00 zł brutto
Filtry Powietrza Cosworth
Wkłady filtra powietrza Cosworth pasują idealnie do seryjnych obudow filtra powietrza zapewniając bardzo wysoki poziom filtracji oraz o 10% mniejsze opory w porównaniu do seryjnego wkładu. Nie są nasączane olejem więc w pełni bezpiecznie dla przepływomierzy.
Filtry dostępne do :
Subaru , Mitsubishi, Nissan, Ford, Honda, MAzda, Scion, Lexus...
Cena: 228zł brutto