facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

     

     

    STI w wersji  z silnikiem 2,5 to doskonała baza do osiągnięcia bardzo elastycznego STI, zmieniony skok do 79 mm oraz średnica cylindra 100mm przypomina nam silniki jedynej oprócz Subaru firmy produkującej boksery :) Auto zaskoczyło nas ogromnym potencjałem momentu obrotowego. Niestety po zwymiarowaniu nowej turbiny okazało się, że nie odbiega ona od wcześniej stosowanych w STi  i jej potencjał na całkowicie wolnym wydechu i dobrym paliwie to maksymalnie  335-340 kM... W związku z powyższym postanowiliśmy przebadać auto na hamowni i przygotować dla niego odpowiednie zestawy tuningowe. Strojenie nowego STI MY06 2,5 litra w specyfikacji stage 1 i pomiary na hamowni potwierdziły niezwykły potencjał silnika w kwestii uzyskania wysokiego momentu obrotowego - 530 Nm przy ciśnieniu nie przekraczającym 1,3 bara. Jest to wynik wysoce nas satysfakcjonujący.

     

    Zestaw 0remap


    Dla właścicieli STi posiadających już zmodyfikowany układ wydechowy i paliwowy, chcących zoptymalizować osiągi, powstały specyficzne mapy.

    Dopracowane mapy zapłonu i paliwa w kombinacji z rozsądnym ciśnieniem doładowania (max. 1,3 bara) i lepszą dynamiką turbosprężarki (szybszą reakcją na pedał gazu) są doskonałym rozwiązaniem dla posiadaczy STI ze zmodyfikowanym układem wydechowym czy dolotowym. W czasie opracowywania map szczególną uwagę zwróciliśmy na wyeliminowanie zjawiska overboostu (przeładowania) oraz boostcreep'u (przeładowania na wysokich obrotach), pojawiającego się po wymianie układu wydechowego na przelotowy.

    W cenę wliczone jest specjalistyczne badanie przepływomierza (100% skuteczność wykrycia błędnego działania), czyszczenie zaworu elektromagnetycznego turbosprężarki, modyfikacje mechaniczne eliminujące gwałtowne skoki ciśnienia, a także, jeśli istnieje taka potrzeba, wymiana restryktora. Uzyskiwana moc w zależności od przebiegu i typu układu wydechowego to 320-335 kM i 460-500 Nm momentu obrotowego.

    Cena: 3 200 zł netto 

    Zestaw 1320 kM / 470 Nm

    • 3"downpipe, środkowy katalizator i tłumik STI
    •  cichy tłumik końcowy Devil
    • wydajniejsza pompa paliwa
    • montaż części
    • indywidualne strojenie

    Cena: 7 250 zł netto

    Zestaw 2330 kM / 480-490 Nm

    • 2,75" układ wydechowy DEVIL
    • wydajniejsza pompa paliwa
    • montaż części
    • indywidualne strojenie

    Cena: 7 350 zł netto

    Zestaw 3350-360 kM / 510 Nm

    • 2,75" układ wydechowy DEVIL
    • wydajniejsza pompa paliwa
    • turbosprężarka wersja Maptek 360
    • większe wtryskiwacze
    • większy górny  intercooler
    • chłodnica oleju
    • montaż części
    • indywidualne strojenie

    Cena: 24 800 zł netto

    Zestaw 4370-380 kM / 530 Nm

    • 3" układ wydechowy h&S
    • intercooler z dolotem 
    • wydajniejsza pompa paliwa
    • turbosprężarka wersja Maptek 380
    • większe wtryskiwacze
    • inne części
    • chłodnica oleju
    • montaż części
    • indywidualne strojenie

    Cena: 25800 zł netto

    Zestaw 5420-475 kM / 550 -590 Nm

    • 3" układ wydechowy
    • intercooler
    • wydajniejsza pompa paliwa
    • turbosprężarka (do 450 kM)lub większe
    • większe wtryskiwacze
    • wałki, sprężynki ...
    • szyny paliwowe
    • chłodnica oleju
    • kute tłoki i korbowody
    • montaż części
    • indywidualne strojenie


    Cena: oparta o indywidualną kalkulację.

     




      UWAGA: Dotyczy wszystkich zestawów mocy.

     

     Samochody strojone indywidualnie, których części lub ich kompletacja różnią się od zestawów Maptek nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW. 

     Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe dla w pełni sprawnych silników jak i ich elementów typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu... . Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy dwoma identycznymi silnikami sięgającymi w niektórych przypadkach aż do 10%.

     



    6-TłOCZKOWE HAMULCE AP RACING

      6-tłoczkowe zestawy firmy AP Racing

    W trzech  rozmiarach  335 (felgi 17"), 355 mm (felgi18 ") i 362 mm( pod felgi 18 i 19")tarczy. Odpowiednio leżakowane rowkowane tarcze.

    W zestawie również znajdują się  wężyki hamulcowe  w oplocie firmy Goodridge,  dobry płyn hamulcowy   DOT 5.5 ,  klocki Ferrodo DS 2500. Na tor, lub do wyczynu  dobrym upgradem jest zmiana  na klocki o innej charakterystyce. 

    Zestawy 335mm i 355 mm dostępne są w cenie 10 700 zł netto , wersja 362 mm 11 300 zł netto 

    Dostępny komplet w konfiguracji z lepszymi klockami to koszt dodatkowo 1 250 zł brutto.    Zapraszamy w celu sprawdzenia czy wejdą pod dane felgii .

     

     


    Cena: 10 070 zł netto

    Zestawy chłodnic oleju

    W celu ograniczenia maksymalnej temperatury oleju zalecamy montaż odpowiednio dobranej chłodnicy. Spadek maksymalnej temperatury oleju sięga 10-25ºC.Szczególnie polecamy przy silnikach EJ25 oraz większych przeróbkach.


      

    W skład zestawu wchodzą:

    • adapter,
    • węże w oplocie,
    • chłodnica 
    • do silników 2.0 (GT, WRX, STi) i mocy 170-500 PS: 1500 zł netto,
    • do silników 2,5 (WRX, STi) i mocy rzędu 300 - 600 PS: 1650 zł netto


    Cena: 1300-1350 zł netto

    SPRZĘGŁO EXEDY RACING

     

     

     

     Sprzęgło firmy Exedy z spiekowa tarczą , używane w N grupowych Subaru do 550Nm. Rekomendowane do 2,5 silników.


    Cena: 2 800.00 zł brutto

    Filtry Powietrza Cosworth

     

    Wkłady filtra powietrza  Cosworth pasują idealnie  do seryjnych obudow filtra powietrza zapewniając  bardzo wysoki poziom filtracji oraz o 10% mniejsze opory w porównaniu do seryjnego wkładu.  Nie są nasączane olejem więc w pełni bezpiecznie dla przepływomierzy.

    Filtry dostępne do :    

    Subaru , Mitsubishi, Nissan, Ford, Honda, MAzda, Scion, Lexus... 


    Cena: 228zł brutto