facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

     

    Nowy model Imprezy WRX MY'06 wyposażony został w silnik o pojemności 2,5l. Wygląda więc na to, że nie zobaczymy już na rynku europejskim modeli z silnikami 2,0 l. Naszym zdaniem, wybór silnika jest jak najbardziej trafny. Większy moment obrotowy, dostępny przy niższej prędkości obrotowej powoduje, że samochód jest bardziej elastyczny i łatwiej się prowadzi. Silnik w WRX MY'06 różni się od poprzednich modeli - największe różnice dotyczą głowic, wałków, wyższy jest też stopień sprężania. Wszystko to znacząco zmienia warunki pracy, choćby w porównaniu do Foresterów 2,5l czy 2,5 litrowych STi.

    Ciekawostką jest fakt, że w Foresterze z roku 2006 znajduje się taki sam silnik jak w nowych WRX'ach.

    Jednocześnie, nowe modele WRX nie tolerują zmian w układzie wydechowym bez przeprogramownia sterownika. Zapraszamy do obejrzenia wykresów mocy zmodyfikowanego samochodu. Pomiary zostały wykonane przy pomocy Road Dyno.

    Silnik wyposażony jest we wtryskiwacze 500cc i turbosprężarkę IHI TD04, która istotnie ogranicza zakres modyfikacji do maksymalnej mocy 270-275 kM.

    Zestaw 1260 kM / 380 Nm

    • 3" downpipe
    • zachowana oryginalna część środkowa
    • przelotowy tylny tłumik
    • komplet uszczelek do układu wydechowego
    • montaż części
    • indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)

    Cena: 6 300 zł netto

    Zestaw 2270 kM / 400 Nm

    • pełny układ wydechowy Devil 2,75"
    • komplet uszczelek do układu wydechowego
    • montaż części
    • indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)

    Cena: 6 500 zł netto

    Zestaw 3300-325 kM / 400 Nm

    • kompletny, przelotowy układ wydechowy
    • intercooler STi
    • większa turbosprężarka
    • pompa paliwa
    • komplet uszczelek do układu wydechowego
    • montaż części
    • indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)


    Cena: 14 500 zł netto

     


     

    UWAGA! Dotyczy wszystkich zestawów mocy.

     

    Samochody strojone indywidualnie których części lub  ich kompletacja różnią się  od zestawów firmy Maptek  nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW. 

     Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników  jak i  ich  elementów  typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy  dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach  aż do 10%.

     


     


    Najlepsze turbo upgrade do Subaru

     

      Chcemy przedstawić nowe hybrydy na bazie Mitsu TDO5 oraz TD04 , które dają znakomite wyniki w silnikach EJ20,   EJ25 WRX, STI  i Forester. Bardziej wydajna niż turbiny STI IHI, pozwalająca uzyskać nawet 380KM z spool-upem i reakcją na gaz zbliżonym do seryjnej turbin! 

        TD04 z kutym wirnikiem Maptek wersja do 2,0 , 2,1, 2,5  , potencjał 330KM zachowana reakcja na gaz i wstawanie turbosprężarki. Nasze  testy z 12.2013  pokazały że hybrydowa TD04 w WRX 2,5 silniku , zachowuje reaktywność zwykłej tdo4 z potencjałem większym niż turbo STI VF43! Cena około 4800-5500 zł brutto w zależności od wybranej  wersji.

       TD05 16 G,  18G billet   różne  wersje do 2,0 2,5   potencjał 340-360KM , kuty wirnik, rozmiary A/R do wyboru  około 6000 zł brutto

      TD05 20G billet do 2,0  i 2,5 STI ,WRX potencjał 370-380KM, kuty wirnik , rozmiar A/R do wyboru  7800zł brutto

       FP  HTA 71 dla 2,5 STI , WRX , Forester potencjał 360-400KM w zależności od wersji i osprzętu 7500zł brutto.

     



    Cena: 5100zł brutto

    Filtry Powietrza Cosworth

     

    Wkłady filtra powietrza  Cosworth pasują idealnie  do seryjnych obudow filtra powietrza zapewniając  bardzo wysoki poziom filtracji oraz o 10% mniejsze opory w porównaniu do seryjnego wkładu.  Nie są nasączane olejem więc w pełni bezpiecznie dla przepływomierzy.

    Filtry dostępne do :    

    Subaru , Mitsubishi, Nissan, Ford, Honda, MAzda, Scion, Lexus... 


    Cena: 228zł brutto

    ssak Killerbmotorsport

     

     

    Miałeś awarię silnika z powodu pękniętgo ssaka oleju. Silnik Ej25 mają delikatny ssak , których po większym przebiegu lubi pękać u swojej podstawy.

    Brak ciśnienia oleju doprowadza silnik do natychmiastowego  zatarcia.

    Ten ssak został zaprojektowany od początku aby sprostać najtrudniejszym warunkom pracy. Sprawdzony w boju u sporej liczbie użytkowników. Pasuje do małych misek oleju 06My w górę. Miski te  zalecamy przy każdej modyfikacji. Ograniczają pływanie oleju podczas długich łuków oraz mniej nagrzewają olej za względu na większy odstęp od kolektora wydechowego.   

     

    Cena ssaka oleju 1000zł brutto. 


    Cena: 1000zł brutto

    KIller B Motorsport subaru

     

     killer b wkladka

    W mocno zmodyfikowanych, wysokoobrotowych silnikach Subaru kontrola oleju może stanowić problem. Wysokie ciśnienie w skrzyni korbowej wraz z poziomym położeniem silnika ogranicza szybki powrót oleju z głowic cylindrów do miski olejowej. Ciśnienie w głowicach i skrzyni korbowej powoduje przedmuchy i straty energii.
    Wkład miski olejowej Killer B pozwala na powrót oleju z głowic cylindrów do miski zdala od wału korbowego. Dodatkowo, jednokierunkowe zawory zapobiegają powrotowi oleju z górnej komory skrzyni korbowej ograniczając przedmuchy i zapobiegają brakom oleju podczas ostrej jazdy. Wkład miski olejowej wykonany jest ze stali nierdzewnej i jest łatwy do zamontowania.
    Nieodzowny element przy modyfikacji silników 2,5 litrowych.


    Cena: 785 zł brutto