-
Najlepsze turbo upgrade do Subaru
Cena:5100zł brutto
Nowy model Imprezy WRX MY'06 wyposażony został w silnik o pojemności 2,5l. Wygląda więc na to, że nie zobaczymy już na rynku europejskim modeli z silnikami 2,0 l. Naszym zdaniem, wybór silnika jest jak najbardziej trafny. Większy moment obrotowy, dostępny przy niższej prędkości obrotowej powoduje, że samochód jest bardziej elastyczny i łatwiej się prowadzi. Silnik w WRX MY'06 różni się od poprzednich modeli - największe różnice dotyczą głowic, wałków, wyższy jest też stopień sprężania. Wszystko to znacząco zmienia warunki pracy, choćby w porównaniu do Foresterów 2,5l czy 2,5 litrowych STi.
Ciekawostką jest fakt, że w Foresterze z roku 2006 znajduje się taki sam silnik jak w nowych WRX'ach.
Jednocześnie, nowe modele WRX nie tolerują zmian w układzie wydechowym bez przeprogramownia sterownika. Zapraszamy do obejrzenia wykresów mocy zmodyfikowanego samochodu. Pomiary zostały wykonane przy pomocy Road Dyno.
Silnik wyposażony jest we wtryskiwacze 500cc i turbosprężarkę IHI TD04, która istotnie ogranicza zakres modyfikacji do maksymalnej mocy 270-275 kM.
Zestaw 1260 kM / 380 Nm
- 3" downpipe
- zachowana oryginalna część środkowa
- przelotowy tylny tłumik
- komplet uszczelek do układu wydechowego
- montaż części
- indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)
Cena: 6 300 zł netto
Zestaw 2270 kM / 400 Nm
- pełny układ wydechowy Devil 2,75"
- komplet uszczelek do układu wydechowego
- montaż części
- indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)
Cena: 6 500 zł netto
Zestaw 3300-325 kM / 400 Nm
- kompletny, przelotowy układ wydechowy
- intercooler STi
- większa turbosprężarka
- pompa paliwa
- komplet uszczelek do układu wydechowego
- montaż części
- indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)
Cena: 14 500 zł netto
UWAGA! Dotyczy wszystkich zestawów mocy.
Samochody strojone indywidualnie których części lub ich kompletacja różnią się od zestawów firmy Maptek nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW.
Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników jak i ich elementów typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach aż do 10%.
Najlepsze turbo upgrade do Subaru
Chcemy przedstawić nowe hybrydy na bazie Mitsu TDO5 oraz TD04 , które dają znakomite wyniki w silnikach EJ20, EJ25 WRX, STI i Forester. Bardziej wydajna niż turbiny STI IHI, pozwalająca uzyskać nawet 380KM z spool-upem i reakcją na gaz zbliżonym do seryjnej turbin!
TD04 z kutym wirnikiem Maptek wersja do 2,0 , 2,1, 2,5 , potencjał 330KM zachowana reakcja na gaz i wstawanie turbosprężarki. Nasze testy z 12.2013 pokazały że hybrydowa TD04 w WRX 2,5 silniku , zachowuje reaktywność zwykłej tdo4 z potencjałem większym niż turbo STI VF43! Cena około 4800-5500 zł brutto w zależności od wybranej wersji.
TD05 16 G, 18G billet różne wersje do 2,0 2,5 potencjał 340-360KM , kuty wirnik, rozmiary A/R do wyboru około 6000 zł brutto
TD05 20G billet do 2,0 i 2,5 STI ,WRX potencjał 370-380KM, kuty wirnik , rozmiar A/R do wyboru 7800zł brutto
FP HTA 71 dla 2,5 STI , WRX , Forester potencjał 360-400KM w zależności od wersji i osprzętu 7500zł brutto.
Cena: 5100zł brutto
Filtry Powietrza Cosworth
Wkłady filtra powietrza Cosworth pasują idealnie do seryjnych obudow filtra powietrza zapewniając bardzo wysoki poziom filtracji oraz o 10% mniejsze opory w porównaniu do seryjnego wkładu. Nie są nasączane olejem więc w pełni bezpiecznie dla przepływomierzy.
Filtry dostępne do :
Subaru , Mitsubishi, Nissan, Ford, Honda, MAzda, Scion, Lexus...
Cena: 228zł brutto
ssak Killerbmotorsport
Miałeś awarię silnika z powodu pękniętgo ssaka oleju. Silnik Ej25 mają delikatny ssak , których po większym przebiegu lubi pękać u swojej podstawy.
Brak ciśnienia oleju doprowadza silnik do natychmiastowego zatarcia.
Ten ssak został zaprojektowany od początku aby sprostać najtrudniejszym warunkom pracy. Sprawdzony w boju u sporej liczbie użytkowników. Pasuje do małych misek oleju 06My w górę. Miski te zalecamy przy każdej modyfikacji. Ograniczają pływanie oleju podczas długich łuków oraz mniej nagrzewają olej za względu na większy odstęp od kolektora wydechowego.
Cena ssaka oleju 1000zł brutto.
Cena: 1000zł brutto
KIller B Motorsport subaru
W mocno zmodyfikowanych, wysokoobrotowych silnikach Subaru kontrola
oleju może stanowić problem. Wysokie ciśnienie w skrzyni korbowej wraz z
poziomym położeniem silnika ogranicza szybki powrót oleju z głowic
cylindrów do
miski olejowej. Ciśnienie w głowicach i skrzyni korbowej powoduje
przedmuchy
i straty energii.
Wkład miski olejowej Killer B pozwala na powrót oleju z głowic
cylindrów do miski zdala od wału korbowego. Dodatkowo, jednokierunkowe
zawory
zapobiegają powrotowi oleju z górnej komory skrzyni korbowej
ograniczając
przedmuchy i zapobiegają brakom oleju podczas ostrej jazdy. Wkład miski
olejowej
wykonany jest ze stali nierdzewnej i jest łatwy do zamontowania.
Nieodzowny element przy modyfikacji silników 2,5 litrowych.
Cena: 785 zł brutto