-
Najlepsze turbo upgrade do Subaru
Cena:5100zł brutto
Nie proponujemy tylko przeprogramowania ze względu na mały przyrost mocy i mozliwość późniejszych, niespodziewanych powikłań. Silnik 2.0l ze stosunkowo małą turbosprężarką Mistubishi TD04L pozwala (przy dobrej jakości paliwie - np. Vpower 99+) osiągnąć po odpowiednich modyfikacjach 275 kM i jest to wartość maksymalna. W WRX najważniejsza dla nas nie jest moc maksymalna, lecz płaski i gładki przebieg momentu obrotowego osiągany przy niskiej prędkości obrotowej. Ciśnienie doładowania rzędu 1,0 bara osiągane jest przy 2600 obr/min, a pełne juz przy 2850 obr/min na 3 biegu (na 2 biegu 150 obr/min wyżej). W rezultacie mamy samochód, który na każdym biegu zbiera się bardzo szybko i zdecydowanie reaguje na pedał gazu w szerokim zakresie obrotów.
Zimowa akcja zestawu 3.
Zdecydowana zmiana charakterystyki momentu obrotowego i jego przesunięcie w wyższy zakres obrotów następuje przy zestawie 4 ze wględu na montaż większej turbosprężarki około 600 obr/min wyżej. Dajemy możliwość montażu specyficznego kolektora do każdego zestawu, który poprawia moc w całym zakresie obrotów bez nadmiernej straty dołu (około 100-150 obr/min) oraz przyczynia się do szybszej reakcji na pedał gazu. Radzimy równocześnie z modyfikacją silnika pomyślec o hamulcach - oferujemy bardziej wytrzymałe na temperaturę i o wyższym współczynniku tarcia klocki Mintex oraz płyn hamulcowy Motul. Do wersji 300 PS proponujemy zmienić układ hamulcowy na bardziej wydajny (np. AP Racing).
Stworzyliśmy trzy podstawowe zestawy drogowe do WRX. Zestaw pierwszy cechuje zmniejszone natężenie hałasu (poziom hałasu w kabinie porównywalny do samej wymiany tłumika na tłumik przelotowy).
Zestaw 0remap
Dla właścicieli WRX 01/05 posiadających już zmodyfikowany układ wydechowy, chcących zoptymalizować osiągi, powstały specyficzne mapy. Doświadczenia zdobyte od roku 2001 na tych ECU i duża liczba zmodyfikowanych WRXów zaowocowało dopracowanymi bezpiecznymi mapami zapłonu i paliwa z rozsądnym ciśnieniem doładowania (max. 1,2 bara) i zdecydowanie lepszą dynamiką turbo (szybszą reakcją na pedał gazu). Remapy " Maptek" są doskonałym rozwiązaniem dla posiadaczy WRX z przeróbkami typu układ wydechowy czy dolotowy.
Software , na bazie którego powstał program, jest ostatnią ewolucją
fabrycznego oprogramowania przeznaczonego do modeli WRX, pozbawioną
różnych wcześniejszych wad typu błędy wypadania zapłonu itd... . Moc na seryjnej turbosprężarce w zależności od przebiegu i układu
wydechowego i innych modyfikacji to 245-265 PS i 335-360 Nm momentu obrotowego.
Cena: 2 900 zł netto
Zestaw 1250 kM / 345 Nm
- precat
- downpipe
- zachowany oryginalny środkowy tłumik
- przelotowy tylny tłumik
- komplet uszczelek do układu wydechowego
- montaż części
- indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)
Zestaw 2265 kM / 360 Nm
- precat
- kompletny układ wydechowy 2,5'
- komplet uszczelek do układu wydechowego
- montaż części
- indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)
Zestaw 3280 kM / 385 Nm
- specjalny precat
- kompletny układ wydechowy 2,75"
- wydajniejszy górny intercooler + węże
- kolektor wydechowy
- komplet uszczelek do układu wydechowego
- montaż części, przedłużenie węży klimatyzacji, spuszczenie, napełnienie klimatyzacji
- indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)
- strojenie na benzynie Vpower 99
- wersje MY01-02 (wlot powietrza na intercooler) +1500 zł netto
Zestaw 4295-320 kM / 375-380 Nm
- specjalny precat
- kompletny układ wydechowy 2,75"
- większa turbosprężarka
- wtryskiwacze
- pompa paliwa
- modyfikacja układu zapłonowego
- przedni intercooler z dolotem
- komplet uszczelek do układu wydechowego
- montaż części
- indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR)
UWAGA! Dotyczy wszystkich zestawów mocy.
Samochody strojone indywidualnie których części lub ich kompletacja różnią się od zestawów firmy Maptek nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW.
Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników jak i ich elementów typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach aż do 10%.
UPPIPE Perrin
Do wybory w zależności od silnika i turbosprężarki oferujemy dwa modele upipeów.
Up pipe Perrina o małej średnicy jak i większej. Do dużych mocy stosujemy natomiast customowe upipe.Każdy nasz upipe jest owijany dwuwarstwowo Nimbusem.
Cena: 1250-1350 zł brutto