facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

     

     

     

      Model STI sedan 2015 to najlepiej się prowadzący STI z wszystkich generacji. Wprowadzono sporo drobnych zmian w porównaniu do poprzednich modeli STI 08-13MY.Wydłużono rozstaw osi ( dłuższe nadwozie), usztywniono nadwozie, wprowadzono, krótszą przekładnię kierowniczą z 15:1 na 13:1. Napęd pozostaje praktycznie bez zmian, przedni helikalny i tylni dyfer typu Torsen, oczywiście DCCD ( zmienione mapy) jak i  nowy ABS. Do tych układów wpleciono tzw torque vectoring, ułątwiający skręcanie przy niższych prędkościach( działa za pomocą układu hamulcowego). Zawieszenie zyskało sztywniejsze amortyzatory oraz sprężyny i  grubsze stabilizatory.

    Platforma silnikowa to nadal EJ25 czyli  2,5 litrowy silnik, z górną chłodnica doładowania i Dual AVCS czyli  zmiennymi fazami rozrządu na ssaniu i wydechu. Zmiany widoczne są również  w sterowaniu ECU, chodzi głównie o mapy paliwa. Jednostka seryjna w zależności od egzemplarza generuje 295-300KM i 390-400Nm. 

    Górna granica wytrzymałości bloku EJ25 to dla  nas 550 Nm. Wszystkie zestawy dla EJ25 nie przekraczają   530Nm, co zapewnia żywotność przy odpowiednim traktowaniu. Setki zestrojonych silników dają nam duże doświadczenie, które zawarte jest w doborze sprawdzonych i  przetestowanych komponentów jak i dbałości w każdym szczególe o  wysterowanie  silnika. 

     


    Stroimy na Ecuteku od 2001 roku  z wykorzystaniem  najnowszego oprogramowania Racerom z licznymi dodatkowymi funkcjami takimi jak:

    -aktywny Launch Control (  regulowana procedura startu z podtrzymaniem) 

     -flat shift ( zmiana biegów bez zdejmowania nogi z gazu),

    -dodatkowa kontrola boostu dla każdego biegu,

    -dodatkowe ograniczniki obr/min silnika na każdym biegu,

    -funkcje zabezpieczające również do każdego biegu itd...

    - Speed density VE , przydatne przy dużych modyfikacjach ( sterowanie bez użycia przepływomierza)...

     

     

    Zestaw 1335-340KM    460-480Nm

     

    1) układ wydechowy, do wyboru Hayward & Scott, Milltek lub Cobb,

    2) strojenie indywidualne pod paliwo 98 na Ecuteku z funckjami RaceRom.                                        

     

    Zestaw 2355KM    500Nm

    1) układ wydechowy, do wyboru Hayward & Scott, Milltek lub Cobb, 

    2) kolektor wydechowy równo odległościowy, poprawia reakcję na pedał gazu i moment obrotowy w całym użytecznym zakresie około 15-20Nm przy tych samych parametrach pracy silnika

    3)dolot  

    4) strojenie indywidualne pod paliwo 98 na Ecuteku z funckjami RaceRom.  

      Zalecana większa chodnica wody, wydajniejsza odma i wkładka miski olejowej. 

     

     

    Zestaw 3400-420KM    500-530Nm

    1) układ wydechowy, do wyboru Hayward & Scott, Milltek lub Cobb, 

    2) kolektor wydechowy równo odległościowy, poprawia reakcję na pedał gazu i moment obrotowy w całym użytecznym zakresie około 15-20Nm przy tych samych parametrach pracy silnika

    3)dolot  

    4) turbosprężarka wydajniejsza 

    5) wydajniejsze wtryskiwacze

    6) większa chodnica wody, wydajniejsza odma i wkładka miski olejowej  

    7) strojenie indywidualne pod paliwo 98 na Ecuteku z funckjami RaceRom.  

    Zalecana kute tłoki , inne panewki, szpilki , uszczelki.

     

    UWAGA! Dotyczy wszystkich zestawów mocy.

     

    Samochody strojone indywidualnie których części lub  ich kompletacja różnią się  od zestawów firmy Maptek  nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW. 

     Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników  jak i  ich  elementów  typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy  dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach  aż do 10%.

     

     

     

     


    KIller B Motorsport subaru

     

     killer b wkladka

    W mocno zmodyfikowanych, wysokoobrotowych silnikach Subaru kontrola oleju może stanowić problem. Wysokie ciśnienie w skrzyni korbowej wraz z poziomym położeniem silnika ogranicza szybki powrót oleju z głowic cylindrów do miski olejowej. Ciśnienie w głowicach i skrzyni korbowej powoduje przedmuchy i straty energii.
    Wkład miski olejowej Killer B pozwala na powrót oleju z głowic cylindrów do miski zdala od wału korbowego. Dodatkowo, jednokierunkowe zawory zapobiegają powrotowi oleju z górnej komory skrzyni korbowej ograniczając przedmuchy i zapobiegają brakom oleju podczas ostrej jazdy. Wkład miski olejowej wykonany jest ze stali nierdzewnej i jest łatwy do zamontowania.
    Nieodzowny element przy modyfikacji silników 2,5 litrowych.


    Cena: 785 zł brutto