facebook icon
Pobierz najnowszą wersję flashplayer'aFlash

     


     

      Oferujemy jedyny profesjonalnie opracowany i sprawdzony remap silników Subaru Diesli montowanych w Foresterze, Legacy, Legacy Outback i Imprezie. Wielomiesięczne testy, próby, mozolna praca nad znajdowaniem nowych map i rozumieniu ich powiązań zostały zakończone sukcesem. Dzięki wspólnej pracy z Ecutekiem jako pierwsi oferujemy remap diesli w Europie i nie tylko! Przedstawiając nasze rozwiązania, poniżej zapraszam do lektury ciekawych informacji na temat silnika w dziale ciekawostki techniczne. Opracowaliśmy również modele MY10-11 spełniające euro 5

    Zestaw 0 remap indywidualny

    Opracowany według naszej filozofii " bezpieczne osiągi" remap  oferuje przyrosty mocy na poziomie 25-30KM, a momentu obrotowego w zakresie   50-60Nm. Jest to według nas jedyna bezpieczna metoda modyfikacji diesla Subaru. Każdy silnik  strojony jest  indywidualnie w oparciu o parametry pracy. Sprawdzamy m.in. ciśnienie doładowania, czas wtrysku, sprawność intercooler  i wiele innych ważnych  parametrów. Bez odpowiednich narzędzi takich jak Delta Dash i wiedzy, doświadczenia  nie jest się w stanie dokonać kontrolowanej bezpiecznej modyfikacji tego silnika, a tylko cyfrową improwizację.

     

    Rys 1. Analiza wpływu ciś.doładowania na temperaturę ładunku.

     


      Rys 2. Przykładowy pomiar ciśnienia paliwa w szynie głównej.

     

     

     

    Rys.3 Wykresy mocy przed i po naszej modyfikacji hamownia Maha LPS3000, pokazano mocy program 195PS 420Nm  nie oferowany normalnie. 180 PS i 400Nm  to górna wartość, której staramy się nie przekraczać.  

    Cena indywidualnego remapu 3 540 zł (2900 zł netto)

    Tabela osiągów dla Imprezy. Pomiarów dokonano za pomocą urządzena Racelogic. Temp. zewnętrzna: 27C oraz 20 C, 1 osoba na pokładzie. Start z 2500obr/min


     Impreza 2.0D     
    SERIA
    modyfikacja przy 27  stpC modyfikacja przy 20stpC
    0-100 km/h 9,5-9,6 s 8.2-8,4 s   7,8 -7,9s
    80-120 km/h (4 bieg) 7,0-7,2 s 5,8-6,0 s   5,7-5,8
    80-120 km/h (5 bieg) 9,1-9,3 s 7,6-7,8 s  7,4-7,6s
    80-140 km/h (5 bieg) 14,4-14,6 s 12,0-12,2 s  11,8-12,0s
     0- 400m
     17,5s  15,9s/140km/h  15,5s /144km/h
     0-1000m  34.5s  29,6s /171km/h
     28,6s/184km/h

     

    Modyfikacje elektroniki, czyli jak dodać więcej mocy by Maptek.

     

    Nasze podejście

    -Bez pośpiechu, tak unikatowa jednostka wymaga sporo rozpoznania.

    - Chcemy zaproponować remap, oparty na doświadczeniu, trwały, bezpieczny dający miarodajny stabilny wzrost osiągów.

    -Po pierwsze dobrze rozpoznać modele, różnice i nauczyć się je diagnozować.

    -Rozpoznawanie jak największej liczby parametrów pracy silnika, prace nad nowymi wersjami programu Delta Dash.

    -Rozpoznawanie i zrozumie licznych map oraz zasad ich działania.

    - Określenie maksymalnego wydatku elementów (wtryskiwacze, turbosprężarka),maksymalnych osiąganych temperatur pracy (powietrze doładowane, olej, woda), wartości granicznych pracy,

    Wartość momentu obrotowego do przeniesienia przez sprzęgło, koło dwumasowe, skrzynię biegów.


    Mijające pół roku to, półrocze naszych doświadczeń badawczo rozwojowych nad silnikiem i sterowaniem EE20 oraz dalsze prace nad rozpoznaniem map, więc proszę nie mylić naszych rozwiązań z jakimkolwiek modułem zewnętrznym czy chiptuningiem firmy X powstałym w przeciągu godziny na samochodzie klienta.

    Sprawdzenie w praktyce, pomiary mocy, testy drogowe dystansowe to wszystko wymaga czasu.


     


    UWAGA

     

      Samochody strojone indywidualnie których części lub  ich kompletacja różnią się  od zestawów firmy Maptek  nie podlegają gwarancji uzyskania mocy podanej na stronie WWW. 

     Moce podane w zestawach są przybliżone, obrazowe, dla w pełni sprawnych silników jak i ich elementów typu: turbosprężarka, przepływomierz, zawory sterujące, intercooler, układ chłodzenia, przeniesienia napędu…. Należy również pamiętać o możliwej różnicy mocy pomiędzy dwoma identycznymi silnikami sięgającą w niektórych przypadkach aż do 10%.





    tłumik Hayward &Scott WRX 08 25T i 20 Diesel


        

     

    Tylni przelotowy tłumik znanej fanom Subaru firmy Hayward & Scott do modeli WRX08 i 2,0 Diesel. Wykonany całkowicie z najwyższej próby stali kwasoodpornej. Nowy rodzaj tłumików WRX08 brzmiących rewelacyjne na zewnątrz, a komfortowo w kabinie również podczas długich podróże .Do Foresterów , WRX , STI z roczników 00-07MY też dostępne.


    Cena: 2300 zł brutto